Politică de retur

Clienții PF sau PJ vor fi denumiți în continuare drept Cumpărător. Furnizorul / respectiv website va fi denumit Vânzător.

 

Renunțarea la cumpărare se aplică clienților persoane fizice și juridice după cum urmează:

Dacă informațiile furnizate sunt corecte și complete garantăm livrarea documentului solicitat sau vom returna suma plătită integral.

În cazul în care ați greșit datele pe formularul de comandă, vă rugăm să ne scrieți în cel mai scurt timp posibil pe adresa extrasefunciare@gmail.com pentru a corecta datele dumneavoastră.

 

În funcție de statusul comenzii suma se poate returna integral în termen de 1 - 30 de zile de la confirmarea plății în urma unei cereri scrise la adresa extrasefunciare@gmail.com

Dacă documentul este în curs de generare sau a fost deja generat suma nu mai poate fi returnată.

 

În cazul în care documentul solicitat pentru imobilul înscris conform datelor furnizate de Utilizator nu este integrat în baza de date a OCPI, Vânzatorul va livra Cumpăratorului un document de negație atestând acest fapt. În această situație, suma achitată nu va fi returnată deoarece procesul de verificare a avut loc și s-a primit informare despre absența documentului cerut in bazele de date electronice OCPI

 

Vânzătorul garantează că, dacă informațiile furnizate sunt corect și complet, veți primi extrasul de carte funciară sau extras din planul cadastral pe ortofotoplan.

 

loader